СПІВПРАЦЮЄМО РАЗОМ!
У вересні 2024 року на базі нашого дошкільного закладу відбулося сумісне засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП та представників Інклюзивно-ресурсного центру №2 м.Миколаєва. Під час засідання разом з батьками вихованців педагоги закладу поділилися своїми спостереженнями щодо досягнень та нагальних потреб дітлахів, які потребують нашої особливої уваги. Важливим виявилося, що результати спостережень наших фахівців в більшості співпали з думкою батьків. Водночас педагоги закладу та члени сімей обмінялися думками та збагатилися в процесі спілкування з питань покращення індивідуальних підходів до кожної дитини, обмінялися досвідом щодо прийомів подальшої соціалізації малят, залучення їх до співпраці з дорослими, сумісної діяльності з однолітками. Усі присутні на засіданні одностайно підкреслили, що така співпраця дошкільного закладу та сім’ї йде на користь нашим вихованцям, відкриває нові шляхи реалізації завдань індивідуальних програм розвитку кожної дитини.
Отже, в роботі з особливими малятами кожного разу прагнемо більшого, шукаймо та відкриваймо для себе нові та нові підходи до покращення якості їх життя!
ЧУЖИХ ДИТЯЧИХ ПРОБЛЕМ НЕ БУВАЄ!
У цьому
впевнені усі педагоги закладу – члени команди психолого-педагогічної підтримки
(команди ППС) дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Для таких наших
вихованців усі працівники прагнуть створити затишний, емоційно стабільний,
позитивний мікроклімат. Адже ми віримо, що турбота та сумісні зусилля з сім’ями
дозволять адаптуватися дитині та зробити великі, впевнені кроки вперед у своєму
розвитку.
У цій турботі
ми не одні. Курують та своєчасно надають грамотну, кваліфіковану,
високопрофесійну підтримку та допомогу нашим педагогам та батькам фахівці
Миколаївського інклюзивно-ресурсного центру №3.
Ось і цього
разу 21.01.2022 р. під керівництвом завідувача Шатньої Н.О. у закладі відбулося
засідання команди ППС дітей з ООП сумісно із фахівцями ІРЦ №3. Відповідно до
змін у чинному законодавстві метою зустрічі було визначення рівня підтримки дітей
з ООП в освітньому процесі.
Усі члени
команди ППС (фахівці ІРЦ №3, вихователі, асистенти вихователів, вузькі фахівці
закладу) на засіданні зробили виступи, в яких повідомили про довгоочікувані
досягнення малят, про їх інтереси, особливості поведінки, про труднощі, які у
них виникають у ході освітнього процесу. До обговорення активно приєдналися
батьки наших особливих вихованців. За результатами такої плідної співпраці і
було визначено рівень підтримки наших дітлахів. А батьки малят ще раз отримали
кваліфіковані поради щодо розвитку своїх дітлахів.
Адже чужих дитячих проблем не
буває!
ВЗАЄМООБМІН ДОСВІДОМ
ПОКРАЩУЄ СТАН РОБОТИ ПЕДАГОГІВ ДИТСАДКА
Робота з дітками з
особливими освітніми потребами – особлива турбота педагогів нашого закладу. І в
цьому напрямку колектив дитячого садочку знаходиться у постійному творчому
пошуку щодо методів та прийомів з малятами. Ми завжди раді підтримці та
допомозі колег, слушним порадам фахівців, обміну досвідом та позитивними
напрацюваннями у даній царині педагогіки.
Ось і в цьому навчальному
році ми продовжили традицію співпраці з фахівцями комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр №3» Миколаївської міської ради. Педагоги нашого
закладу провели для фахівці установи заняття. Ефективно пройшов сумісний
круглий стіл, на якому обговорили питання, що виникають в ході роботи. Так практичний
психолог Центру Дрозд Ірина Володимирівна надала слушні поради щодо ведення
документації, які дозволять усім членам команди психолого-педагогічного
супроводу поглибити взаємодію в команді. В нагоді нашим вихователям стали
рекомендації вчителя-реабілітолог Бавольської Оксани Володимирівни. А Толмачова
Альбіна Олексіївна, вчитель-логопед, логопед-дефектолог Центру, висловила
позитивні відгуки щодо напрацювань фахівців нашого дошкільного закладу.
Спільним на кінець
зустрічі виявилось рішення продовжити співпрацю між нашими установами, отримати
додаткові матеріали центру, спрямовані на покращення роботи з особливими
дошкільнятами.
Дійсно, взаємообмін перспективним
досвідом з фахівцями
Інклюзивно-ресурсного центру №3
сприяв покращенню стану роботи педагогів дитсадка з зазначеного напрямку!
Дякуємо колегам!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УВАГА! ПРАЦЮЄ ШКОЛА ДОШКІЛЬНИХ НАУК!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТАВРІЙСЬКИЙ РОЗПИС
https://drive.google.com/file/d/1DWHZu97VdrpLHgkRnru7gG3uUOQ-4QCf/view?usp=sharing
НАВЧАННЯ, ЗАСНОВАНЕ НА ГРІ ТА ФАНТАЗІЇ,
ЗОВСІМ НЕ ОБТЯЖУЄ МАЛЯТ!
Обговорюючи прийоми попереднього етапу до застосування рекомендацій Школи ейдетики, учасники засідання наголосили, що вона така знайома – ця незнайома ейдетика! Адже виявилось, що досить велика кількість ейдетичних ігор та вправ міцно увійшла у щоденну роботу педагога-дошкільника. А ейдетичні прийоми з використанням тактильних, нюхових, смакових, зорових, слухових відчуттів сприяють розвитку довільної уваги, пам'яті, вербального та невербального мислення, уяви, мовлення.
«Родзинки» перспективного педагогічного досвіду вихователя Павелко Л.І. (робота з друдлами, картинами-ілюзіями, картинами-перевертишами, метод піктограм), на основі якого і було проведено майстер-клас, залишили по собі позитивні відгуки відвідувачів заходу.
В процесі роботи слухачі – педагоги дошкільних навчальних закладів міста – були активними учасниками дійства, із задоволенням створювали завдяки «фантазії відчуттів» цікаві творчі розповіді, утворювали асоціативні ряди, асоціативні образи.
Особливе хвилювання та позитивні емоції викликали «Чарівні перетворення» – етап роботи, спрямований на відпрацювання, творче застосування та комбінування набутих навичок.
Виставка посібників з розвитку навичок ейдетики, створених руками педагогів нашого закладу, підсилила позитивні враження відвідувачів заходу.
Учасники засідання підкреслили, що дана методика якнайбільше відповідає психофізіологічним особливостям дошкільнят. Завдяки розвитку образної уяви та яскравої фантазії, ейдетика допомагає використовувати ті виняткові можливості, «резерви», які є в кожної дитини.
Хочемо поділитися з колегами матеріалами майстер-класу. Пропонуємо їх до Вашої уваги.
|
|
|
|
«У час відродження народного мистецтва
України до його скарбниці мають увійти, власне, повернутися, стародавні й вічно
юні, глибоко гуманні й поетичні образи степової, низової Приморської Таврії».
Ці слова
миколаївської журналістки, дослідниці, письменниці, громадського діяча, автора
книг та статей про культуру давнього Таврійського краю, художниці Євгенії
Петрівни Бондаренко стали лейтмотивом проведеного на базі дошкільного
навчального закладу №29 м. Миколаєва майстер-класу, спрямованого на
ознайомлення педагогів-дошкільників міста з секретами таврійського розпису.
Захід було організовано та проведено силами педагогічних колективів двох
дошкільних закладів міста: ДНЗ №29 «Саманта» і ДНЗ №141 «Зірочка».
Ознайомлюючись з
системою введення дошкільнят в інформаційне коло щодо тематики запропонованих занять,
відвідувачі майстер-класу впевнилися, що при умові застосування новітніх
підходів у навчально-виховний процес можна впроваджувати надбання унікальної
спадщини декоративно-прикладного мистецтва України – таврійський розпис. Тренера
майстер-класу (завідувач ДНЗ №29 Яковлева А.В., вихователь-методист ДНЗ №141
Бороздіна О.В., педагоги ДНЗ №29 Казимір Т.В., Костенюк Н.І., Білан Т.В.,
ЛисянськаО.О.) показали учасникам заходу ефективні методи та прийоми, завдяки
яким нескладно навчати дошкільнят таким унікальним, неповторним, самобутнім
елементам таврійського розпису, які насправді відображають особливості природи
та побуту жителів приморської низової Таврії, є яскравою ілюстрацією до
унікального фольклорного здобутку населення нашого краю.
В процесі роботи
відбулось знайомство педагогів-дошкільників з елементами, тематикою
таврійського розпису, розповідями про народних майстринь, народними казками,
легендами, бувальщинами Півдня України.
Учасники
засідання підкреслили, що використання таврійського розпису підвищує
зацікавленість і мотивацію дітей до навчання, є досить природним, зрозумілим
для дошкільнят, розвиває естетичний смак, формує почуття гордості за традиції власного
народу, є важливим чинником національно-патріотичного виховання маленького
українця – майбутнього громадянина своєї держави!
|
Немає коментарів:
Дописати коментар